مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-04سياسي

آیت الله ناصری: نهادهای فرهنگی و دینی ارتباط خود با مردم را تقویت کنند


امام جمعه یزد با اشاره به این که کرونا و تعطیلی مساجد و روضه ها سبب شد تا ارتباط مردم با مساجد و روحانیت کمرنگ شود، گفت: نهادهای فرهنگی و دین و روحانیون برای برقراری ارتباط مجدد با مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر دیروز در جریان دیدار با اعضای شورای تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت سالروز تشکیل این شورا انجام شده بود اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در کنار اجرای برنامه های مناسبتی، به تبلیغ دین نیز اهتمام داشته باشد و برای تبلیغات دینی نیز برنامه ریزی کند.

وی افزود: به عنوان مثال در ایام محرم، شعارها، روایات، سخنان و اهداف امام حسین(ع) می تواند رکن فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این ایام باشد که این تبلیغات می تواند در قالب نشریات کوچک، پیام یا تبلیغات لسانی ائمه جماعات مساجد انجام شود.

امام جمعه یزد تاکید کرد: برای مناسبت هایی نظیر راهپیمایی ها نیز اگر امکان اجتماع وجود ندارد، باید به اشکال دیگری به سراغ مردم بروید.

ناصری تصریح کرد: در ایام کرونا متاسفانه مساجد تعطیل و ارتباط مردم با مساجد و روحانیت کمرنگ شد و عده ای نیز در این میان به اهداف خود که همان قطع شدن یا کمرنگ شدن ارتباط مردم و روحانیت و تعطیل شدن مراسم امام حسین(ع) بود، دست یافتند اما شورای هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: نهادهای فرهنگی و دینی ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

آیت الله ناصری: نهادهای فرهنگی و دینی ارتباط خود با مردم را تقویت کنند