مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-04اجتماعي

فعالیت عمرانی در تهران ممنوع/ کامیون ها پنجشنبه اجازه تردد ندارند


رییس پلیس راهور پایتخت از تعطیلی تمامی فعالیت های عمرانی، در روز چهارشنبه و پنج شنبه در سطح شهر تهران به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری و عدم تردد کامیون ها در این روز خبر داد.

- ، سردار محمد حسین حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز چهارشنبه و پنج شنبه در سطح شهر تهران و به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری هیچگونه عملیات عمرانی در سطح معابر، خیابان ها و بزرگراه های شهر تهران نخواهیم داشت و هرگونه اقدام در این خصوص ممنوع است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: انجام فعالیت های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج شنبه در کل سطح شهر تهران به ویژه در معابر اصلی و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی و حفاری و روکش آسفالت را نخواهد داد.

وی در خصوص ممنوعیت های تردد در روز پنج شنبه و مراسم تحلیف ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: روز پنج شنبه تردد انواع کامیون و کامیونت و وانت بارهای مسقف در سطح شهر تهران ممنوع است.

سردار حمیدی افزود: بر همین اساس تردد کامیونت ها، وانت بارها، وانت بارهای مسقف و کامیون ها در طول روز پنج شنبه از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و ترددی صورت نخواهد پذیرفت و تردد همه کامیون ها از شب قبل برگزاری این مراسم (چهارشنبه شب) در همه سطح شهر تهران به جز کمربندی ممنوع خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت عمرانی در تهران ممنوع/ کامیون ها پنجشنبه اجازه تردد ندارند

فعالیت عمرانی در تهران ممنوع/ کامیون ها پنجشنبه اجازه تردد ندارند