مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-04سياسي

موفقیت دولت جوان انقلابی حمایت همه جانبه را می طلبد


امام جمعه نوبران با بیان این که روی کار آمدن یک دولت پرتوان و مکتبی بیش از پیش ضرورت و اهمیت دارد، تصریح کرد: موفقیت دولت جوان انقلابی حمایت همه جانبه را می طلبد.

- حجت الاسلام رسول دادخواه امام جمعه نوبران استان مرکزی، با بیان اینکه مطالبه برجسته رهبر معظم انقلاب از جوانان متعهد، فراهم کردن زمینه برای روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی بوده است، اظهار کرد: بنابراین با روی کار آمدن دولت جدید باید این رویکرد در جامعه تقویت و توسعه یابد.

وی با بیان این که گفتمان دولت های روی کار آمده در نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون توجه به دولت جوان بوده، اما در عمل با آن فاصله گرفته اند، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون هیچ گاه به طور کامل دولت ها با گفتمان اصیل انقلاب اسلامی منطبق نبودند و ضعف های اندیشه ای و اجرایی دولت های مختلف، به مرور زمان سبب ایجاد خلل در کارآمدی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام شده است.

امام جمعه نوبران استان مرکزی با بیان اینکه روی کار آمدن یک دولت پرتوان و مکتبی با عنوان دولت جوان حزب اللهی بیش از پیش ضرورت و اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین آسیب های دولت ها در جمهوری اسلامی، تفاوت نظر در مبانی انقلاب اسلامی و حرکت بر خلاف سیاست ها و خط مشی های کلان جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دولت جوان انقلابی حمایت همه جانبه را می طلبد

موفقیت دولت جوان انقلابی حمایت همه جانبه را می طلبد