مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-04ورزشي

الهلال کهکشانی برای قهرمانی آسیا بسته شد


باشگاه وست بروموویچ انگلیس با انتقال ماتیوس پریرای برزیلی به الهلال نیز موافقت کرده و حتی گفته می شود که قرارداد این انتقال به مبلغ 17 میلیون یورو به امضا رسیده که در ساعات آتی اعلام خواهد شد - باشگاه الهلال که پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ عربستان و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تغییرات گسترده ای در ترکیب خودش ایجاد نکرده؛ موسی ماریگا مهاجم آفریقایی پورتو و حمد الیامی هافبک القادسیه را به خدمت گرفت.

پس از آن با نظر ژاردیم، سرمربی پرتغالی تلاش ها برای جذب یک هافبک بازیساز و گرانقیمت آغاز شد تا الهلال جانشینی برای سباستین جووینکوی ایتالیایی پیدا و رضایت نامه این بازیکن را صادر کند.

براساس اخبار 24 ساعت اخیر؛ باشگاه وست بروموویچ انگلیس با انتقال ماتیوس پریرای برزیلی به الهلال نیز موافقت کرده و حتی گفته می شود که قرارداد این انتقال به مبلغ 17 میلیون یورو به امضا رسیده که در ساعات آتی اعلام خواهد شد و یکی از گران ترین خرید های تاریخ لیگ عربستان را رقم می‎زند.

پس از جذب این هافبک بازی ساز، الهلال به دنبال امضای قرارداد با خلیفه الدوساری مدافع 22 ساله باشگاه القادسیه عربستان خواهد بود که با مبلغ 10 میلیون ریال سعودی به جمع شاگردان ژاردیم می پیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال کهکشانی برای قهرمانی آسیا بسته شد

الهلال کهکشانی برای قهرمانی آسیا بسته شد