مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-04پزشكي

رکورد بستری کرونا در بخش اورژانس بیمارستان لار شکسته شد


رکورد بستری کرونا در بخش اورژانس بیمارستان لار شکسته شد به گونه ای که این بخش در یک شیفت هفت ساعته به 111 بیمار مبتلا رسیدگی شد.

- به گونه ای که این بخش در یک شیفت هفت ساعته به 111 بیمار مبتلا رسیدگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: علیرغم اینکه تعدادی زیادی از پرسنل این مرکز در طول این مدت، خود نیز با این بیماری دست و پنجه نرم کرده اند، اما خوشبختانه کوچک ترین تأثیری در خدمت رسانی به بیماران نداشته است.

دکتر غلامرضا خدادادی با اشاره به اینکه در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به بیماران مبتلا به کووید 19، در بخش اورژانس بیمارستان، خدمات زیادی به این بیماران ارائه می شود، افزود: این امر موجب شلوغی بیش از حد این بخش شده، به نحوی که علیرغم راه اندازی دومین بخش اورژانس کرونا ، باز هم با کمبود تخت در این بخش مواجه هستیم.

مژگان کامیاب مسئول بخش اورژانس این مرکز آموزشی درمانی هم در این باره گفت: با شروع پیک پنجم کووید 19؛ رکورد بستری در بخش اورژانس بیمارستان لار شکسته شده، به نحوی که تنها در یک شیفت هفت ساعته سه شنبه 12 مردادماه جاری، در این بخش به 111 بیمار بستری، خدمت ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بستری کرونا در بخش اورژانس بیمارستان لار شکسته شد

رکورد بستری کرونا در بخش اورژانس بیمارستان لار شکسته شد