مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-04دانش

لزوم رفع مشکلات سامانه های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد


نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی بر لزوم تسریع و رفع مشکلات فعلی و ارتقاء همه جانبه سامانه های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و سومین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به ریاست دکتر مجید مشکینی مشاور و نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی در واحد اهواز برگزار شد.

مشکینی در این جلسه عملکرد یک سال گذشته واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را قابل قبول، سازنده و رو به جلو توصیف کرد و گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در سال گذشته با تحقق درآمدهای شهریه ای عملکرد خوبی را رقم زده اند، هرچند که در زمینه درآمد غیر شهریه ای در استان نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

وی تبدیل به احسن کردن دارایی های بلا استفاده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را از نقاط قوت این استان دانست و افزود: امیدواریم با ادامه این اقدامات، وضعیت مالی استان به نحو مطلوبی ارتقا یابد.

مشاور و نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی بر لزوم تسریع و رفع مشکلات فعلی و ارتقاء همه جانبه سامانه های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع مشکلات سامانه های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد

لزوم رفع مشکلات سامانه های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد