مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-04سياسي

76 درصد جمعیت هدف چادگان واکسینه شده اند


مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان گفت: در تیرماه 153 نفر در شهرستان چادگان کرونا مثبت شده اند و در ماه جاری نیز 141 نفر تا امروز به کرونا مبتلا شده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان گفت: در تیرماه 153 نفر در شهرستان چادگان کرونا مثبت شده اند و در ماه جاری نیز 141 نفر تا امروز به کرونا مبتلا شده اند.

عباس توکلی، امروز (چهارشنبه– 13 مرداد) در جلسه ستاد مدیریت کرونا با اعلام نارضایتی از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان خطاب به دستگاه های نظارتی، گفت: پروتکل های بهداشتی توسط بعضی از افراد رعایت نمی شود و این موضوع باعث شده است که شهرهای چادگان، رزوه و روستای مشهد کاوه بیشترین میزان ابتلا را داشته باشند.

وی افزود: هر کس تصور این را دارد که کرونا در جایی غیر از تجمعات منتشر می شود سخت در اشتباه است و خود مردم باید توجه ویژه به این امر داشته باشند و از تجمع کردن پرهیز کنند.

با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی از عصر امروز تشدید خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار چادگان افزود: اقامت در تمام مجتمع های ویلایی و تفریحی، برگزاری مراسم در آرامستان ها، سالن ها و تالارها ممنوع است که نیروهای مستقر در ایستگاه های کنترل سلامت در برخورد با وسایل نقلیه غیربومی طبق قانون برخورد قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 درصد جمعیت هدف چادگان واکسینه شده اند

76 درصد جمعیت هدف چادگان واکسینه شده اند