مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-04ورزشي

ایجاد مرکزی برای کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان


اولین مرکز حرفه آموزی، توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان کشور در کرمانشاه افتتاح شد.

  - ایسنا/کرمانشاه اولین مرکز حرفه آموزی، توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان کشور در کرمانشاه افتتاح شد.

  مهدی امیری مدیر جمعیت مردم نهاد افرای سبز که مدیریت این مرکز را بر عهده دارد، در مراسم افتتاح این مرکز که امروز(13مرداد) با حضور معاون صندوق کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) در ایران، مدیرکل دفتر امور بین الملل و مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و برخی از مسئولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا مشکلات اقتصادی را در جامعه ایجاد کرده و افراد زیادی در این شرایط دچار مشکلات اقتصادی شده اند.

وی تصریح کرد: در این میان برخی نوجوانان و جوانان هم هستند که به این واسطه به سمت بزهکاری رفته و یا رفتارهای ناهنجارانه ای دارند و سازمان های متولی مانند بهزیستی، نیروی انتظامی و شهرداری هم به کار جمع آوری آنها می پردازند و آنها را به ما معرفی می کنند.

مدیر جمعیت افرای سبز با بیان اینکه این برنامه نوجوانان و جوانان 14 تا 25 سال را در برمی گیرد، اضافه کرد: در بین این افراد، آنهایی که مستعد حرفه آموزی باشند را انتخاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکزی برای کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان

ایجاد مرکزی برای کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان