مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-04سياسي

تصویب بودجه خاص برای شهرستان های تازه تأسیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ، پیش از ظهر امروز در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چهاربا، گفت: این شهرستان تازه تأسیس است، بنابراین باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها به سمت پیشرفت و توسعه آن حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ با بیان اینکه نمایندگان ناظر بر نحوه توزیع بودجه هستند، اظهار کرد: اولویت توزیع اعتبارات برای شهرستان با تکمیل و اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام، پروژه هایی که در سال جاری به بهره برداری می رسند و پرداخت مطالبات پروژه های خاتمه یافته است.

این نماینده مجلس بیان کرد: از دستگاه های اجرایی می خواهیم که دقت لازم در جذب اعتبار داشته باشند تا از هدررفت بودجه جلوگیری شود و بتوانیم در مسیر توسعه شهرستان چهارباغ گام برداریم.

حدادی با بیان اینکه اینکه اولویت ما در تخصیص بودجه خدمات دهی خوب به مردم است، یادآور شد: تأمین برخی نیازهای مردم شهرستان چهارباغ همچون ساخت فرهنگسرا در این شهرستان، تعریض جاده سهیلیه، ساخت پروژه های عمرانی، راه های روستایی، تأمین آب شرب روستایی، اجرا و بازنگری طرح های هادی از نیازهای مردم این شهرستان است که در تخصیص بودجه مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه خاص برای شهرستان های تازه تأسیس

تصویب بودجه خاص برای شهرستان های تازه تأسیس