مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-04اقتصادي

تنوع مشاغل در دهاقان اندک است/ضرورت تمرکز بر بخش گردشگری


تنها مشاغل در دهاقان اندک است و باید از طریق فراهم سازی زیرساخت های گردشگری و تمرکز بر فرآوری محصولات این مشکل را رفع کنیم.

- ، سید علی سجادی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دهاقان اظهار داشت: این شهرستان فاقد هر نوع پیشرفت صنعتی است؛ باید از سرمایه گذاران حمایت کافی انجام شود تا با راه اندازی صنایع، درآمد عمومی نیز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه گردشگری نیازمند ایجاد زیرساخت های اصولی است، افزود: تمرکز شهرستان دهاقان در زمینه اشتغالزایی بیشتر بر گردشگری و گلخانه ها متمرکز بوده است اما به دلیل عدم فراهم سازی زیرساخت ها در این بخش موفق نبوده ایم.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به اینکه گلخانه های دهاقان در راستای اشتغالزایی تأثیر چندانی نداشته است، بیان کرد: شهرستان دهاقان قطب گلخانه ای استان اصفهان محسوب می شود اما دهاقانی ها تمایل چندانی به کار در گلخانه ندارند و بیشتر نیروی کار آنان از شهرهای مجاور تأمین می شود بنابراین در راستای اشتغال زایی مؤثر نبوده است.

وی با اشاره به ضرورت تنوع کاری در رفع بیکاری شهرستان گفت: فرآورده های غذایی و فرآوری آنها نقش مؤثری در اشتغال زایی در شهرستان دهاقان دارد و باید برای تولید کیک و کلوچه، شکلات و آب نبات، ترشیجات، نبات، پولکی و بسته بندی حبوبات نیازمند سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع مشاغل در دهاقان اندک است/ضرورت تمرکز بر بخش گردشگری

تنوع مشاغل در دهاقان اندک است/ضرورت تمرکز بر بخش گردشگری