مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-04سياسي

اهمیت ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و ارتقاء منزلت اجتماعی زنان


یک جامعه شناس و پژوهشگر حوزه علوم اجتماعی گفت: از جمله مولفه های سرمایه فرهنگی برای زنان سواد است؛ متاسفانه با افزایش سواد زنان تصور کردیم که نیازی به تمرکز بر حوزه نهضت سواد آموزی نیست در حالی که همچنان باید بر روی آن کار کرد و در ابتدا باید توجه .

- یک جامعه شناس و پژوهشگر حوزه علوم اجتماعی گفت: از جمله مولفه های سرمایه فرهنگی برای زنان "سواد" است؛ متاسفانه با افزایش سواد زنان تصور کردیم که نیازی به تمرکز بر حوزه نهضت سواد آموزی نیست در حالی که همچنان باید بر روی آن کار کرد و در ابتدا باید توجه کرد که آیا بستری برای شناسایی قابلیت های زنان وجود دارد یا خیر؟.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن مسعودیان در وبینار نقش زن در تامین امنیت اجتماعی و ارتقای سرمایه اجتماعی با محوریت سرمایه فرهنگی و مولفه های آن که از سوی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا برگزار شد، اظهار کرد: مطابق با تعریف یونسکو از سواد، اکنون سواد تقسیم بندی زیادی دارد و ما باید توجه کنیم که آیا زنان ما از انواع سواد برخوردارند یا خیر؟.

زمانی که سواد پیدا می کنیم می توانیم سرمایه فرهنگی را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر لزوم نوشتن یک مرام نامه در حوزه ارتقاء سرمایه زنان توسط نهادهای متولی و فعال در حوزه زنان، گفت: زمانی که ارتقای مهارتها و توانمندی فرهنگی زنان را در نظر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و ارتقاء منزلت اجتماعی زنان

اهمیت ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و ارتقاء منزلت اجتماعی زنان