مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-04سياسي

انتخاب شهردار شیراز با شاخص های کلیدی و معیارهای اصولی انجام شود


به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، اهمیت انتخاب شهردار مطلوب شهر شیراز توسط منتخبین شورای ششم ضرورتی اجتناب ناپذیر است و این انتخاب باید در نظر گرفتن شاخص های کلیدی و معیارهای اصولی و با نظر به شرایط اختصاصی شهر انجام شود.

- ایسنا/فارس به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، اهمیت انتخاب شهردار مطلوب شهر شیراز توسط منتخبین شورای ششم ضرورتی اجتناب ناپذیر است و این انتخاب باید در نظر گرفتن شاخص های کلیدی و معیارهای اصولی و با نظر به شرایط اختصاصی شهر انجام شود.

محمود رضایی کوچی آز آغاز فعالیت شورای ششم از 14 مرداد ماه جاری خبر داد و با اشاره به اینکه فعالیت شورای پنجم از اول شهریور سال 96 آغاز شد، گفت: پیرو تصویب قانون اصلاحیه شوراها و انتخاب شهرداران پیش بینی شد که زمان آغاز به کار شورای هر دروره 14 مردادماه باشد و لذا طبق این قانون 13 مرداد ماه پایان فعالیت دوره پنجم شوراها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، او با عنوان اینکه شورای پنجم در حوزه های فرهنگی، عمرانی اجتماعی در چهار چوب 34 بند ماده 80 قانون شوراها مصوباتی داشته است، اظهار کرد: در شورای ششم باید بیش از پیش در راستای بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی و تهیه طرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار شیراز با شاخص های کلیدی و معیارهای اصولی انجام شود

انتخاب شهردار شیراز با شاخص های کلیدی و معیارهای اصولی انجام شود