مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-04سياسي

بوشهر به یک استاندار قوی، توانمند و جامع نیاز دارد


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بوشهر به یک استاندار قوی، توانمند و جامع نیاز دارد چون این استان ظرفیت آن فراتر از یک استان است.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بوشهر به یک استاندار قوی، توانمند و جامع نیاز دارد چون این استان ظرفیت آن فراتر از یک استان است.

عبدالکریم جمیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم بوشهر به عنوان یک استان برخوردار در باطن و محروم در ظاهر توقع دارند و ما مسئولین نیز وظیفه داریم به نحو شایسته از شرایطی که قوای سه گانه در هماهنگی کامل با یکدیگر هستند، استفاده کنیم.

وی بیان کرد: حضور مدیران لایق، شایسته و توانمند در دولت آینده مهمترین مسئله ای است که برای استان بوشهر می تواند در جهت رفع مظلومیت ها و محرومیت ها کارساز و باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در بدو شکل گیری مجلس یازدهم این نگاه را در مجلس داشته ایم که یک هماهنگی و هم افزایی بین نمایندگان با استفاده از کمیسیون های تخصصی و کمک هیئت رییسه برای حل مسائل استان ها با اولویت بندی مشخص شوند و تنها نماینده در میدان دفاع از حقوق مردمش نباشد بلکه به کمک مجلس در جهت احقاق حق با توجه به اولویت های استان گام بردارند و از حمایت های مجلس بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر به یک استاندار قوی، توانمند و جامع نیاز دارد

بوشهر به یک استاندار قوی، توانمند و جامع نیاز دارد