مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-04اقتصادي

قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان غربی 943میلیارد ریال جریمه شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچیان کالا و ارز به پرداخت نزدیک 943 میلیارد ریال جزای نقدی طی سالجاری محکوم شدند.

- با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 50 فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است، افزود: از این تعداد دو هزار و 25 فقره پرونده توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و مختومه شده اند.

وی با اشاره به افزایش 19 درصدی تشکیل پرونده های قاچاق کالا و ارز در استان افزود: صاحبان این پرونده ها به پرداخت نزدیک 943 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اقوامی عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی را از مهمترین تخلفات صنفی در سال جاری اعلام کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف محوله به ضابطین سازمان تعزیرات حکومتی ازابتدای سال جاری بیشترین تخلفات گزارش شده عبارتند از عدم درج قیمت 773 فقره، گران فروشی با 1080 فقره، کم فروشی با 474 فقره است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: همچنین تقلب در عرضه کالا با 232 فقره، عدم صدور فاکتور 217 فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان با 113 فقره و عرضه خارج از شبکه 191 فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان است.

وی همچنین از محکومیت پنج میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه نقدی برای عرضه خارج از شبکه کالای اساسی خبر داد و اضافه کرد: بازرسان سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان غربی 943میلیارد ریال جریمه شدند

قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان غربی 943میلیارد ریال جریمه شدند