مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-04اقتصادي

احصای 2 هزار نیاز فناورانه صنایع مختلف به همت صندوق نوآوری و شکوفایی


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تا امروز دو هزار نیاز فناورانه از صنایعی که فعالیت می کنند، اخذ کرده و در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر در دومین روز از رویداد تبادل فناوری و توسعه بازار صادراتی در حوزه هوش مصنوعی اظهار کرد: تاکنون دو هزار نیاز فناورانه از صنایع مختلف گرفته ایم و در اختیار شرکت های اشاره کرد و گفت: تاکنون 12 رویداد یکشنبه صادراتی برگزار کرده ایم که هر یکشنبه یک رویداد صادراتی برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه به برنامه های حوزه هوش مصنوعی که طی روزهای 12 و 13 مرداد ماه جاری برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این حوزه به معرفی شرکت های دانش بنیان پرداختیم.

همچنین زمینه دیدار مشتریان و بازیگران اکوسیستم ترکیه در فضای مجازی با شرکت های دانش بنیان ایرانی که در نمایشگاه شهر هوشمند ترکیه حضور داشتند را فراهم کردیم.

ملکی فر افزود: همچنین رویداد ارائه نیازهای فناورانه شرکت های همراه اول، شاپرک، پتروشیمی جم، پایگاه خبری ورزش 3 و خبرگزاری فارس در زمینه هوش مصنوعی را برگزار کردیم و طی آن این شرکت ها نیازهای فناورانه خود را در حضور شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای 2 هزار نیاز فناورانه صنایع مختلف به همت صندوق نوآوری و شکوفایی

احصای 2 هزار نیاز فناورانه صنایع مختلف به همت صندوق نوآوری و شکوفایی