مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-04اقتصادي

رمدیسیویر و فاویپیراویر سهمیه بندی شده است/ اتمام موجودی سرم در داروخانه های مشهد


مسئول روابط عمومی انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: سِرُم در ماه های اخیر سهمیه بندی شده بود، اما حدود 10 روز اخیر سرم در سطح شهر تمام شده است و فقط در بیمارستان ها توزیع می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول روابط عمومی انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: سِرُم در ماه های اخیر سهمیه بندی شده بود، اما حدود 10 روز اخیر سرم در سطح شهر تمام شده است و فقط در بیمارستان ها توزیع می شود.

نازی ناصری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نسخه های کرونایی معمولا یکسان هستند و داروهای مشخصی دارند، عنوان کرد: بیش از 95 درصد مراجعه به داروخانه ها در این مدت مربوط به نسخه های کرونایی است و موجی که در آن قرار داریم بزرگترین موج کروناست و این موضوع باعث شده تا داروها کم شوند.

وی متذکر شد: اما مساله مهم این است که هیچ تمهیدات متناسب با این موج در نظر گرفته نشده؛ به عنوان مثال اگر مشهد وضعیت خیلی بحرانی دارد، داروهای استان ها و شهرهای دیگر که وضعیت به نسبت بهتری دارند به مشهد اختصاص یابد و مراکز پخش دارو به مشهد شیفت شوند.

ناصری با تاکید بر اینکه مشکلات جدی در زمینه سِرُم داریم خاطرنشان کرد: از حدود دو ماه قبل سرم سهمیه بندی شده بود و تنها تعداد محدودی به داروخانه ها ارائه می شد، اما در یک هفته تا 10 روز اخیر سرم کاملا تمام شده و فقط به بیمارستان ها ارائه می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمدیسیویر و فاویپیراویر سهمیه بندی شده است/ اتمام موجودی سرم در داروخانه های مشهد

رمدیسیویر و فاویپیراویر سهمیه بندی شده است/ اتمام موجودی سرم در داروخانه های مشهد