مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-04سياسي

جزییات شرایط عزاداری محرم/ وزیر کشور زودتر دستورالعمل محرم را ابلاغ کند


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در دستورالعمل عزاداری محرم امسال آمده است که برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز و فضای بسته با سقف بالای 6 متر با تهویه مناسب و با تأیید کارشناسان مربوطه بلامانع است.

- حجت الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: باتوجه به تلاش های صورت گرفته از سوی کارشناسان کمیته تخصصی برگزاری مراسم در یک ماه گذشته با هماهنگی مسؤولان بهداشتی کشور، دستورالعملی مبتنی بر نظرات کارشناسان بهداشتی و دغدغه های کارشناسان مذهبی تهیه شد و به تصویب کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا نیز رسیده است.

  وزیر کشور در ابلاغ دستورالعمل عزاداری محرم تسریع کند وی گفت: این دستورالعمل از روز گذشته برای امضا و ابلاغ به وزیر کشور رسیده است که امیدواریم دکتر رحمانی فضلی هرچه سریع تر نسبت به ابلاغ آن اقدام کند تا هیأت های سراسر کشور و استانداری ها تکلیف خود را برای برگزاری مجالس عزاداری بدانند.

عزاداری در فضای مسقف با شروطی بلامانع است عزت زمانی تصریح کرد: در این دستورالعمل آمده است که برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز و فضای بسته با سقف بالای 6 متر با تهویه مناسب و با تأیید کارشناسان مربوطه بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شرایط عزاداری محرم/ وزیر کشور زودتر دستورالعمل محرم را ابلاغ کند

جزییات شرایط عزاداری محرم/ وزیر کشور زودتر دستورالعمل محرم را ابلاغ کند