مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-04سياسي

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره عدلیه و رسانه در یزد


دبیر نخستین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد گفت: پس از یکسال ارتباط مستمر و ارزیابی رسانه های استان، مراسم اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه با حضور مقام های محلی و کشوری با رعایت پرتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حسین عباس زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص جشنواره عدلیه و رسانه، اظهار کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در آستانه نیز حضور خواهند داشت، افزود: هدف از برگزاری جشنواره عدلیه و رسانه ایجاد ارتباط مستمر، علمی و هدفمند بین دستگاه قضایی و اصحاب رسانه و همچنین ایجاد یک رقابت سالم و برای توسعه ی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای حوزه ی حقوق و قضا است.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تحقق اهداف پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی از اهداف مهم این جشنواره است.

  دبیر نخستین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد، به بررسی کیفی آثار رسیده به بخش های اصلی و ویژه اشاره و بیان کرد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، آثار واصله به دبیرخانه جشنواره، توسط هیئت داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نفرات برگزیده تعیین گردیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره عدلیه و رسانه در یزد

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره عدلیه و رسانه در یزد