مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-04سياسي

اعضای شورا باید نگاه نرم افزاری و فرهنگی به شهر داشته باشند


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید نگاه نرم افزاری و فرهنگی به شهر داشته باشند، افزود: وقتی در ارتباط با ارتقای فرهنگ، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید نگاه نرم افزاری و فرهنگی به شهر داشته باشند، افزود: وقتی در ارتباط با ارتقای فرهنگ، آگاهی و دانش مردم برنامه ریزی شود کارهای دیگر نیز به دنبال آن توسعه پیدا می کند و بر این اساس توسعه فرهنگی و اجتماعی باید اولویت نخست شورا باشد.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان اینکه باید به اقتصاد شهر توجه کرد، گفت: تامین منابع مالی پایدار موضوعی است که تمامی شهرها با آن درگیر هستند و اعضای شورای شهر تبریز باید این موضوع توجه کنند.

وی افزود: برای توسعه شهر نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم و اگر درهای توسعه شهری باز شود سرمایه گذاران بسیاری آماده سرمایه گذاری در کلانشهر تبریز هستند.

وی با اشاره به اینکه تهدیدها و آسیب هایی مانند بافت فرسوده وجود دارد که باید به آنها توجه شود، گفت: در تبریز بیش از 2500 هکتار بافت فرسوده و حاشیه نشین داریم که دارای خانه های کم دوام و اسکان غیررسمی است و این مشکلات باید در اولویت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورا باید نگاه نرم افزاری و فرهنگی به شهر داشته باشند

اعضای شورا باید نگاه نرم افزاری و فرهنگی به شهر داشته باشند