مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-04سياسي

کرونا، بحرانی که عالمانه مدیریت نمی شود


یک پزشک در شهرستان اردکان معتقد است آنچه امروز در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا انجام می پذیرد، عالمانه مدیریت نمی شود بلکه تنها راه نجات و یگانه راه خلاصی از شر این ویروس هزار رنگ مجهز شدن به سلاح علم و دانش و بهره گیری از تجربه جهانی و همراه شدن با جهان پیشرو است.

- ایسنا/یزد یک پزشک در شهرستان اردکان معتقد است آنچه امروز در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا انجام می پذیرد، عالمانه مدیریت نمی شود بلکه تنها راه نجات و یگانه راه خلاصی از شر این ویروس هزار رنگ مجهز شدن به سلاح علم و دانش و بهره گیری از تجربه جهانی و همراه شدن با جهان پیشرو است.

توجه توجه: علامتی که هم اکنون می شنوید اعلام خطر یا وضعیت قرمز است و معنی و مفهوم آن این است که حمله کرونایی انجام شده و تلفات آن بالاست، لطفا از خانه خارج نشده و تا حد ممکن در خانه بمانید!!! تهران در شرایط فوق بحرانی است، مشهد در آستانه یک فاجعه انسانی است، تمام تخت های بیمارستانی پر شده، همه استان ها در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.

نزدیک به دو سال است که هر روز این گونه خبرها را می شنویم و جملاتی اینچنین را در جراید می خوانیم؛ از بس این جملات تکرار شده، دیگر هیچ کسی کوچکترین توجهی به آن ندارد و به سادگی از کنار این هشدارها می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، بحرانی که عالمانه مدیریت نمی شود

کرونا، بحرانی که عالمانه مدیریت نمی شود