مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-04سياسي

پیامدهای وارونگی افکار عمومی


مقاله پژوهشی با عنوان «بررسی پیامدهای وارونگی افکار عمومی از منظر امنیت اجتماعی و استراتژی های مقابله با آن» به صورت آنلاین در فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات امنیت اجتماعی منتشر شد.

- مقاله پژوهشی با عنوان بررسی پیامدهای وارونگی افکار عمومی از منظر امنیت اجتماعی و استراتژی های مقابله با آن به صورت آنلاین در فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات امنیت اجتماعی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پژوهش با هدف بررسی پیامدهای وارونگی افکار عمومی از منظر امنیت اجتماعی و استراتژی های مقابله با آن و با روش تحقیق کیفی انجام شده است.

در این زمینه، به دلیل میان رشته ای بودن مباحث مرتبط با وارونگی افکار عمومی با تعداد قابل توجهی از کارشناسان و صاحب نظران مرتبط با مسائل ارتباطی، رسانه ای، جامعه شناسی و روان شناسی مصاحبه عمیق انجام شده است.

یافته های پژوهش نشان می دهد مواردی از جمله؛ سلب اعتماد عمومی و کاهش سرمایه اجتماعی، کاهش توان بسیج اجتماعی، پیامدهای ادراکی ناشی از مقاومت مخاطب در برابر پیام، تضعیف انسجام ملی، مرجعیت یافتن پیام بیگانگان، اثرگذاری بر شیوه حکمرانی و تضعیف سیاست گذاری های عمومی، فراهم شدن زمینه برای بروز چالش های امنیتی، استمرار نارضایتی عمومی و سلب اعتماد اجتماعی از جمله مهمترین پیامدهای بروز پدیده وارونگی افکار عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای وارونگی افکار عمومی

پیامدهای وارونگی افکار عمومی