مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-04اجتماعي

امضای تفاهم نامه مشترک میان مدیریت بحران تهران و جمعیت هلال احمر


تفاهم نامه همکاری با جمعیت هلال احمر استان تهران با هدف بهره ‎گیری مناسب از ظرفیت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران و ارائه آموزش های همگانی و تخصصی امضا شد.

- ، رضا کرمی محمدی با اعلام این خبر تصریح کرد: این سند همکاری با هدف بهره ‎گیری مناسب از ظرفیت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران، ذخیره‎سازی تجهیزات و اقلام امدادی و ارائه آموزش های همگانی و آموزش های تخصصی امداد و نجات برای پاسخگویی مطلوب به سوانح محتمل در سطح شهر تهران میان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعیت هلال احمر استان تهران به امضا رسید.

کرمی محمدی افزود: همچنین این سند همکاری به منظور افزایش سطح همکاری بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعیت هلال احمر استان تهران و سایر سازمان های مسئول در امر مدیریت بحران شهر تهران به امضا رسید.

وی همچنین برگزاری دوره های آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه به شهروندان، اجرای برنامه های آموزش‎ تخصصی امداد و نجات برابر برنامه های مصوب جمعیت هلال احمر و مشارکت در مانورها و برنامه های توان‎افزایی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

کرمی محمدی در نشست امضای این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان تهران به دلیل توانایی ها و امکاناتی که در اختیار دارد با انتظارات بسیاری رو برو است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه مشترک میان مدیریت بحران تهران و جمعیت هلال احمر

امضای تفاهم نامه مشترک میان مدیریت بحران تهران و جمعیت هلال احمر