مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-04سياسي

انتخابِ انقلابی، توقع مردم از شورای مکتبی


امام جمعه کامفیروز طی یادداشتی خطاب به برگزیدگان شورای شهر گفت: توقع مردم از شورای مکتبی انتخابی انقلابی و صحیح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده، طی یادداشتی ضمن عرض تبریک مجدد به اعضای محترم، مومن و انقلابی شورای شهر شیراز که در این دوره مدال اعتماد و انتخاب مردم فهیم شیراز را به گردن آویختند، گفت: در اولین روز کاری آن شورا نکاتی چند از باب النَّصِیحَهُ لِأَئِمَّهِ الْمُسْلِمِینَ در این مرقومه خدمتشان عرضه می دارم.

1.

قطعاً از شرایط کنونی کشور و شهر شیراز و اینکه در چه برهه ی خطیری مردم شیراز پای صندوق های رای حضور به هم رساندند و حماسه آفریدند، آگاه هستید.

بالطبع این مردم که با احساس مسئولیت و تکلیف صحنه را خالی نگذاردند و باعث شادی دشمنان انقلاب نگشتند، نیز خواسته ها و توقعات بجایی از اعضای محترم شورای شهر دارند که بر شما عزیزان فرض است به پاس این اعتماد آن ها، جد و جهد خویش را در راستای به ثمر نشستن خواسته های آن ها به خرج دهید.

2.

اکنون زمان انجام اولین وظیفه که اتفاقاً مهمترین وظیفه شما در طول این 4 سال خواهد بود، رسیده است و آن چیزی نیست جز انتخاب شهردار انتخاب شخصی که 4 سال بودجه کلانی از بیت المال در دستان او می چرخد، پیشرفت این شهر بسته به تدبیر او بوده و اقصی نقاط این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابِ انقلابی، توقع مردم از شورای مکتبی

انتخابِ انقلابی، توقع مردم از شورای مکتبی