مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-04اقتصادي

نظارت؛ پای لنگ بازار مرغ در مازندران


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: نظارت بازار مرغ از کشتارگاه تا بازار یعنی در بحث توزیع باید تشدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مشکلات بازار مرغ تمامی ندارد و کماکان شاهد نوسانات قیمت در بازار مرغ هستیم؛ باوجود اینکه پیش بینی می شد اختصاص یارانه به مرغداران و اعلام قیمت24هزار و 900 تومانی برای مرغ می توانست به مشکلات پایان دهد ولی کماکان شاهد ادامه دردسرها در این زمینه هستیم.

باوجود اینکه قیمت مرغ 24هزار و 900 تومان تعیین شده ولی چنین قیمتی در بازار وجود ندارد و حتی در ایام تعطیل مرغ به قیمت 40هزار تومان هم رسیده است.

مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: نظارت بازار مرغ از کشتارگاه تا بازار یعنی در بحث توزیع باید تشدید شود.

وی افزود: اینکه در برخی از مراکز مرغ توزیع نمی شود باید گفت سهمیه هر شهرستان مشخص است؛ روزانه بیش از 300 تن از کشتارگاه به بازار توزیع می شود که اهمیت نظارت را بیشتر می کند تا مرغ به دست مردم برسد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: باوجود اینکه  قیمت مرغ 24هزار و 900 تومان در بازار اعلام شد و تولیدکنندگان یارانه دریافت می کنند، مرغدار باید مرغ را با قیمت 17هزار و 100 تومان به کشتارگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت؛ پای لنگ بازار مرغ در مازندران

نظارت؛ پای لنگ بازار مرغ در مازندران