مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-04پزشكي

مثبت شدن 51 درصد از تست های تشخیصی کرونا طی 24 ساعت گذشته در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آمار بالای شناسایی موارد مثبت کرونا و بستری در بیمارستان های استان را طی 24 ساعت گذشته نگران کننده خواند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی اظهار داشت: مراجعه زیاد بیماران و موارد مشکوک کرونا به مراکز 16 ساعته نشان می دهد که در هفته آینده با آمار بالای مراجعه به بیمارستان ها مواجه هستیم.

او با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 510 ورودی و بستری جدید در بیمارستان های فارس ثبت شده است اضافه کرد: در این بازه زمانی 51 درصد تست های تشخیصی کرونا در استان مثبت بوده است که آماری بالا و تهدیدی جدی برای سلامت جامعه محسوب می شود.

رییس دانشگاه همچنین با اشاره به افزایش آمار ورودی بیمارستان های استان گفت: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا موسوم به دلتا، این موضوع لزوم اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها و به ویژه پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و سفرهای غیرضروری را بیشتر می کند.

لطفی در بخش دیگری از نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا که با حضور دکتر محمدرضا منصوری راد، رییس و ناوسالار یکم ارسلان رستمی، مدیر بیمارستان مسلمین شیراز برگزار شد، تلاش و همکاری بیمارستان ها را در پیشبرد بهتر اقدامات مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثبت شدن 51 درصد از تست های تشخیصی کرونا طی 24 ساعت گذشته در فارس

مثبت شدن 51 درصد از تست های تشخیصی کرونا طی 24 ساعت گذشته در فارس