مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-04پزشكي

رکورد واکسیناسیون در شهرضا شکسته شد


شهرضا _ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: با تزریق روزانه یک هزار و 400 دز واکسن، رکورد واکسیناسیون در شهرستان شهرضا شکسته شد.

- حجت الله تنهایی در گفت و گو با در شهرضا، اظهار داشت: هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم اما آمار بستری بیمارستان امیرالمومنین (ع) به بیشترین حد ممکن رسیده است و ظرفیت آی سی یوی 90 تختی بیمارستان به شکل کامل تکمیل شده است.

وی افزود: در حال آماده سازی بخش های دیگر در شهرضا واکسینه شدند و از مردم درخواست می کنیم که طبق ساعت مشخص شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

تنهایی با توجه به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به زیر 50 درصد رسیده است و با توجه به اینکه همچنان شاهد برپایی عروسی ها و دورهمی ها هستیم روزهای سختی را خواهیم سپری کرد.

وی بیان داشت: متأسفانه پارک ها و تفرجگاه های اطراف امامزاده شاهرضا (ع) در روزهای تعطیل اصلاً وضعیت مناسبی از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: بی تردید کاهش رعایت پروتکل ها نه قابل باور و نه قابل تحمل است و نمی توان پذیرفت که برخی نسبت به رعایت پروتکل ها بی تفاوت باشند، بی تردید هر یک درصد کاهش رعایت پروتکل ها افزایش معناداری در آمارهای شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد واکسیناسیون در شهرضا شکسته شد

رکورد واکسیناسیون در شهرضا شکسته شد