مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-04دانش

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان: رسالت جهاد دانشگاهی، جهاد علمی است


رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: رسالت جهاد دانشگاهی، جهاد علمی و قطع وابستگی به خارج و رسیدن به خوداتکایی است.

- رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان: رسالت جهاد دانشگاهی، جهاد علمی است ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: رسالت جهاد دانشگاهی، جهاد علمی و قطع وابستگی به خارج و رسیدن به خوداتکایی است.

محمدرضا جلالی در گفت و گو با ایسنا درباره خدمات جهاد دانشگاهی در چهار دهه گذشته، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی برحسب ضرورت، به عنوان یک نهاد مولود انقلاب اسلامی، تاسیس شد و وظایفی در راستای توسعه پژوهش، شناسایی و پرورش استعدادها و تعامل با حوزه و دانشگاه ها را به منظور توسعه فرهنگی، برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در اوایل تعطیلی دانشگاه ها در زمان انقلاب فرهنگی، فعالیت گسترده در زمینه چاپ و انتشار کتب مورد نیاز دانشگاه ها و همکاری با مدیریت دانشگاه ها را به عهده داشت، افزود: بسیاری از کتاب های معتبر و مرجع در همان ایام تالیف و چاپ شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، ادامه داد:جهاد دانشگاهی در پشتیبانی جبهه های دفاع مقدس، ساخت امکانات مورد نیاز جبهه ها مانند خمپاره اندازها، ردیاب و پهپاد و حتی هماهنگی در اعزام دانشجویان به جبهه تلاش گسترده ای داشت و در این راه شهدایی تقدیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان: رسالت جهاد دانشگاهی، جهاد علمی است

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان: رسالت جهاد دانشگاهی، جهاد علمی است