مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-04پزشكي

تیغ جراح کهگیلویه و بویراحمدی جوان 30 ساله یاسوجی را از مرگ حتمی نجات داد


این فرد مصدوم که شب گذشته به علت موج انفجار ناشی از چاه فاضلاب خانه خود، به پشت بام خانه همسایه پرت شده بود، درست بر روی آرماتورهای انتظار پشت بام افتاد و در پی این سانحه، - دو آرماتور یک متری به بدن اون فرو رفت.

این مصدوم که به علت خونریزی شدید از فشار خون بسیار پایینی برخوردار بود، بعد از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بلافاصله راهی اتاق عمل شد.

دکتر سید علی محمد سادات، فوق تخصص جراحی عروق و اندوا سکولار که سرپرست این عمل جراحی سه ساعته را برعهده داشت با بیان اینکه بیمار در بدو ورود به اتاق عمل از علائم حیاتی ناپایداری برخوردار بود، گفت: بلافاصله بعد از باز کردن شکم و بررسی محل ورود آرموتورها، با توجه به خونریزی زیاد از عروق بزرگ شکمی کنترل گرفته شد و تمام ارگانهای داخل شکم بررسی شدند و پس از خروج آرموتورها، ارگان های صدمه دیده ترمیم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر سادات با بیان اینکه به علت صدمه شدید کلیه چپ، مجبور شدیم بخاطر نجات جان بیمار، کلیه تخریب شده او را از بدن خارج کنیم بیان کرد: خدا را شکر وضعیت فعلی بیمار خوب و کاملا هوشیار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ جراح کهگیلویه و بویراحمدی جوان 30 ساله یاسوجی را از مرگ حتمی نجات داد

تیغ جراح کهگیلویه و بویراحمدی جوان 30 ساله یاسوجی را از مرگ حتمی نجات داد