مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-04اقتصادي

کمک 37 میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان


مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر 37 میلیارد و 550 میلیون تومان از نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

- ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر 37 میلیارد و 550 میلیون تومان از نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

محمد محمدی فرد با بیان اینکه اهدای نذورات با هم افزایی مساجد، مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد گفت: مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر 37 میلیارد و 550 میلیون تومان نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدی فرد افزود: در روز عید قربان 24هزار و 674 کیلو گوشت قربانی به ارزش بیش از 17میلیارد تومان با مشارکت خیران از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان مورد حمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر مردم خیر البرزی بیش از 19 میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کردند افزود: در این روز 400 هزار پرس غذای گرم به ارزش 8 میلیارد تومان، 50 هزار بسته معیشتی به ارزش 10 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 37 میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان

کمک 37 میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان