مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-04حوادث

سه واژگونی طی 8 ساعت در محور اردکان - نایین


وقوع سه حادثه جاده ای در کمتر از هشت ساعت در محور اردکان - نایین، یک بار دیگر حادثه خیز بودن این مسیر را به مسئولان متذکر کرد.

- ایسنا/یزد وقوع سه حادثه جاده ای در کمتر از هشت ساعت در محور اردکان - نایین، یک بار دیگر حادثه خیز بودن این مسیر را به مسئولان متذکر کرد.

جواد کمال آبادی رییس جمعیت هلال احمر اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه تصریح کرد: پوشش امدادی هر سه حادثه توسط نجاتگران هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه بین شهری امامزاده سیدنورالدین(ع) انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: درحادثه اول که در ساعت 13:10 روز دوشنبه به واژگونی پیکان وانت در محل لاین اردکان_ نایین (روبروی روستای هفتادر) انجامید یک نفر مصدوم شد که توسط اورژانس اردکان جهت درمان به بیمارستان منتقل شد.

وی به حادثه دوم و واژگونی نیسان در ساعت 18:55 در محل نزدیکی امامزاده سید نورالدین اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز یک نفر مصدوم شد که توسط نجاتگران پایگاه به بیمارستان انتقال یافت.

رییس هلال احمر اردکان خاطرنشان کرد: حادثه سوم نیز واژگونی پیکان وانت در ساعت 20:45 ر محل لاین اردکان نایین اتفاق افتاد که دو نفر مصدوم در برداشته ولی مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه واژگونی طی 8 ساعت در محور اردکان - نایین

سه واژگونی طی 8 ساعت در محور اردکان - نایین