مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-04ورزشي

  اقامه عزای سید الشهدا(ع)در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: پروتکل های و دستورالعمل های سال گذشته برای مراسم عزداری امسال نیز پا بر جا خواهد بود.

- حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با دانست و افزود: در این زمینه رایزنی های لازم با هیئات مذهبی صورت گرفته تا این هیئات و مردم دوست دار اهل بیت (ع) به نوبه خود در این فضاسازی سهم داشته باشند تا فضای عاشورایی را در این ایام به شهر دهیم.

وی با بیان اینکه در راستای احیای روضه های خانگی و خانوادگی، مبلغان، مداحان و ذاکران با تعداد کمتر، برنامه ها و پویش های خانگی را خواهند داشت، اظهار کرد: در بحث نذورات نیز همانند سال گذشته بنا بر این است که نذورات به صورت خشکه توزیع شود و بیشتر این نذورات نیز به سمت مواسات و کمک های مومنانه هدایت خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شعار امسال مراسم عزاداری نسل به نسل در پناه حسینیم بوده و محتوای منبرها و اشعار مادحین و شعرا نیز در راستای تربیت نسل حسینی و عاشورایی خواهد بود، عنوان کرد: به همین خاطر در راستای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع)، محتوای منبرها به سمت مسائل تربیتی و اخلاقی جهت گیری خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه هیئت های مذهبی می توانند برای بهره گیری از فضاهایی که در مدارس است، از طریق ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها اقدام کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

  اقامه عزای سید الشهدا(ع)در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی

  اقامه عزای سید الشهدا(ع)در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی