مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-04سياسي

زمینه برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی هموار شود


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر روند واردات واکسن توسط شرکت های خصوصی به خاطر روابط دست و پاگیری که سازمان دارو و غذای وزارت بهداشت و درمان برای آن ها تعیین کرده، - سید مسعود خاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا اظهار داشت: در این مدت به با اشاره به افزایش روزانه بیماران کرونایی در استان اصفهان افزود: در کنار افزایش بیماران کرونایی باید بیماران تصادفی و تروما را هم اضافه کرد، باید سیاست هایی برقرار شود که فشار از کادر درمان برداشته شود.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در کشور بیان کرد: در حال حاضر با واکسن های وارداتی و تولید داخل واکسیناسیون در کشور و استان اصفهان دنبال می شود که در واردات واکسن تسریع شده و تعداد قابل توجهی واکسن در حال وارد شدن است.

خاتمی با بیان اینکه شرکت های دولتی و خصوصی برای واردات واکسن وارد کار شدند و اگر این مساعدت بیشتر شود، وضعیت بهتر می شود، ادامه داد: شرکت های خصوصی گزارش کار خود را در کمیسیون بهداشت ارائه دادند.

زمینه برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی باید هموار شود عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روند واردات واکسن توسط شرکت های خصوصی به خاطر روابط دست و پاگیری که سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی هموار شود

زمینه برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی هموار شود