مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-04اقتصادي

از فرهنگ سازی کمربند ایمنی، بیاموزیم


یک کارشناس ایمنی با اشاره به گذشتن حدود 16 سال از آغاز فرهنگ سازی در خصوص بستن کمربند ایمنی گفت: طبق تحقیقاتی که در کشورهای توسعه یافته صورت گرفته و آن ها توانستند میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگیشان را کاهش دهند، - یک کارشناس ایمنی با اشاره به گذشتن حدود 16 سال از آغاز فرهنگ سازی در خصوص بستن کمربند ایمنی گفت: طبق تحقیقاتی که در کشورهای توسعه یافته صورت گرفته و آن ها توانستند میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگیشان را کاهش دهند، نشان می دهد که متوجه شدند با 20 درصد آموزش، 20 درصد آگاهی و 20 درصد فرهنگ سازی می توان 80 درصد از وقوع حوادث جلوگیری کرد.

مهنس روشن در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: برای بررسی آمار حوادث ترافیکی و پرداختن به آن حتما باید به آماری که در این خصوص موجود است، رجوع کنیم.

وی با اشاره به آماری از تصادفات جاده ای که از سوی سازمان بهداشت جهانی ارائه شده است، گفت: در سال 2018 عنوان می شود که به طور متوسط در هر 24 ثانیه یک نفر به دلیل حوادث جاده ای جان خود را از دست می دهد.

جالب اینجاست که کشور های کم درآمد یا با در آمد متوسط بیش از 90 درصد مرگ و میرهای رانندگی را به خود اختصاص دادند.

روشن ادامه داد: با توجه به اینکه این کشور ها در حال توسعه هستند و استفاده از سرمایه انسانی برای آن ها در اولویت است، نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرهنگ سازی کمربند ایمنی، بیاموزیم

از فرهنگ سازی کمربند ایمنی، بیاموزیم