مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-04سياسي

علیرضابیگی: حمایت رهبر انقلاب مسئولیت دولت آقای رییسی را سنگین تر کرد


نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه حمایت و باور رهبر انقلاب به دولت آقای رییسی مسئولیت دولت سیزدهم را سنگین تر کرد، گفت: دولت آقای رییسی میراث دار سرزمین سوخته ای است که آقای روحانی به جای گذاشته و دولت سیزدهم ضمن انجام وظایف خود باید نسبت به رفع .

- احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور سیزدهم گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب و باور و اعتماد ایشان به دولت آقای رییسی مسئولیت دولت سیزدهم را سنگین تر می کند که رهبر معظم انقلاب البته ضمن این اعتماد و باور بر استمرار مردمی بودن در طول عمر دولت سیزدهم تأکید کردند.

وی افزود: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم مشکلی برای دولت آقای رییسی وجود دارد که میراث دار ویرانه ای است که از عملکرد ناصواب آقای روحانی به جای مانده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم باید بتواند ضمن اداره کشور با این وضعیت برنامه های توسعه ای خود را پیش ببرد تا بتواند پشتیبانی و حمایت مردم را بیش از پیش داشته باشد.

علیرضابیگی با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تبلیغات دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضابیگی: حمایت رهبر انقلاب مسئولیت دولت آقای رییسی را سنگین تر کرد

علیرضابیگی: حمایت رهبر انقلاب مسئولیت دولت آقای رییسی را سنگین تر کرد