مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-04سياسي

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: جمهوری اسلامی به اتهامات واهی توجه نخواهد کرد


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اتهام زنی کشورهای غربی درباره سانحه کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی، گفت: قطعاً جمهوری اسلامی به اتهامات واهی توجه نخواهد کرد اما برای دفاع از منافع خود در هر کجای دنیا محکم ایستاده است.

- وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به نام جمهوری اسلامی مطرح می کنند تا بتوانند برخی از سیاست های خود را در منطقه پیش ببرند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: آنهایی که در ایران می گفتند بایدن با ترامپ فرق می کند و سیاست های او سیاست های مسالمت جویانه ای است، باید امروز بیدار شوند و ببینند که وزیر خارجه بایدن اعلام می کند که برخورد ما با جمهوری اسلامی برخورد جمعی خواهد بود؛ آنهم برای چیزی که اثبات نشده و یک ادعاست.

جلال زاده در ادامه بیان کرد: لذا این موضوع باید آنهایی که به لبخند آمریکایی ها دلخوش کردند را بیدار کند؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند ما باید از این مسئله عبرت بگیریم چراکه خوی آمریکا همان خوی سابق است فقط روش ها فرق می کند.

وی همچنین تاکید کرد که قطعاً جمهوری اسلامی به این اتهامات واهی توجه نخواهد کرد اما برای دفاع از منافع خود در هر کجای دنیا محکم ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: جمهوری اسلامی به اتهامات واهی توجه نخواهد کرد

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: جمهوری اسلامی به اتهامات واهی توجه نخواهد کرد