مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-03دانش

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه ها مشخص شد/اعلام جزییات برگزاری آزمون


کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال 1400 از سه شنبه 19 مرداد توزیع می شود.

- کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال 1400 از سه شنبه 19 مرداد توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال 1400 روز جمعه مورخ 22 مرداد در 188 شهرستان برگزار می شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح آغاز می شود و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 19 مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار خواهد گرفت.

لذا متقاضیان آزمون ، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه ها مشخص شد/اعلام جزییات برگزاری آزمون

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه ها مشخص شد/اعلام جزییات برگزاری آزمون