مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:002021-08-03اقتصادي

صرفه جویی 275 میلیاردی شرکت گاز لرستان


مدیرعامل شرکت گاز لرستان از صرفه جویی 275 میلیارد ریالی این شرکت در تعمیرات و بهسازی ایستگاه های تقلیل فشار گاز مستعمل خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از صرفه جویی 275 میلیارد ریالی این شرکت در تعمیرات و بهسازی ایستگاه های تقلیل فشار گاز مستعمل خبر داد.

کرم گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت گاز لرستان در تعمیرات و بهسازی ایستگاه های تقلیل فشار گاز میتعمل 275 میلیارد ریال صرفه جویی داشته است.

وی ادامه داد: شرکت گاز لرستان با توجه به شرایط اقتصادی کشور و به جهت صیانت از تجهیزات فنی و با استفاده از توان کارشناسان و متخصصان خود در راستای تعمیر، بهسازی، به روزرسانی و راه اندازی ایستگاه های تقلیل فشار گاز CGS و TBS در مدت سه ماه موفق به صرفه جویی 275 میلیارد ریالی از بودجه شرکت و ایجاد ارزش افزوده شده است.

گودرزی عنوان کرد: امور بهره برداری این شرکت با هماهنگی واحدهای بازرسی فنی و مهندسی، بهسازی و تعمیرات اساسی و رفع مشکلات فنی دستگاه های مستعمل و اسقاط موجود در انبار موفق به ساخت، راه اندازی و آماده کردن تعداد 11 ایستگاه جدید با رعایت استانداردها، انجام تست های مورد نیاز و اخذ گواهینامه های لازم جهت بهره برداری ایمن شده که از این تعداد تاکنون چهار ایستگاه در محورهای اولادقباد کوهدشت، کارخانه شیر بروجرد، ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 275 میلیاردی شرکت گاز لرستان

صرفه جویی 275 میلیاردی شرکت گاز لرستان