مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 01:052021-08-03سياسي

شهریاری: وقتی مردم مبارزه دولت با فساد را بینند همراهی می کنند


اگرچه مشکلات موجود در کوتاه مدت قابل رفع نیست اما اگر مردم ببیند دولت با فساد مبارزه می کند و به دنبال رفع تبعیض و بی عدالتی است با دولت همراه می شوند و آستانه تحمل آنها در برابر مشکلات بیشتر می شود.

- حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در را در دستور کار خود داشت لازم و ضروری است این خط مشی را در دوران ریاستش بر قوه مجریه نیز ادامه دهد و ما شاهد برخورد و مبارزه با فساد در ادامه کار آقای رییسی در دولت سیزدهم باشیم.

شهریاری خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که ملت ما را در هشت سال گذشته زجر داد و خیلی نگران کرد فسادی بود که مخصوصاً در میان مسئولین و وابستگان به مسئولین اتفاق افتاد که این موضوع موجب عصبانیت مردم شد.

وی افزود: این روزها شاهد بودیم که مردم روزشماری و لحظه شماری می کردند که کار دولت دوازدهم پایان پیدا کند و دولتی بر سر کار بیاید که مبارزه با فساد را جدی بگیرد و این مبارزه با فساد را از درون دولت شروع کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعاً اینگونه نیست که بسیاری از مشکلات موجود در کوتاه مدت و در عرض چند روز برطرف شود اما باید عملکرد دولت به گونه ای باشد که مردم احساس کنند و  این امیدواری را داشته باشند که دولت با فساد مبارزه می کند و به دنبال رفع تبعیض و بی عدالتی است که این رفتار دولت موجب امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: وقتی مردم مبارزه دولت با فساد را بینند همراهی می کنند

شهریاری: وقتی مردم مبارزه دولت با فساد را بینند همراهی می کنند