مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 21:252021-08-03سياسي

نحوه تامین واکسن برای پناهندگان بررسی شد


نشست مشترک مجازی وزارتخانه های کشور، بهداشت و درمان و امور خارجه با سفیران مقیم و برخی از نمایندگان آژانس های بین المللی تهران جهت تامین واکسن برای پناهندگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نشست مجازی با حضور نمایندگان دولت، دفاتر سازمان ملل متحد با سفرا و نمایندگان سفارتخانه های خارجی مقیم تهران با هدف تامین واکسن جهت پناهندگان و مهاجرین خارجی برگزار شد.

مهدی محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با تقدیر از حضور سفرا، نمایندگان سازمان جهانی بهداشت، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، صندوق کودکان ملل متحد، نمایندگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور خارجه و سایر نمایندگان کشور های کمک کننده در جمهوری اسلامی ایران، در خصوص چگونگی تهیه واکسن کرونا برای پناهندگان از طریق نهاد های بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت؛ جمهوری اسلامی ایران با گذشت 42 سال از انقلاب و همچنین رأفت اسلامی همچنان از میلیون ها پناهنده بخصوص اتباع کشور افغانستان و با کمترین کمک خارجی در بالاترین سطح استاندارد های بین المللی و فراتر از کنوانسیون میزبانی نموده و به اصول اخلاقی و بشر دوستانه و تعهدات بین امل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تامین واکسن برای پناهندگان بررسی شد

نحوه تامین واکسن برای پناهندگان بررسی شد