مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 20:002021-08-03اقتصادي

آغاز پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب


صندوق 100 میلیون دلاری یوتیوب که برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در سرویس ویدیوی کوتاه Shorts برنامه ریزی شده بود، آغاز به کار کرد.

- صندوق 100 میلیون دلاری یوتیوب که برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در سرویس ویدیوی کوتاه Shorts برنامه ریزی شده بود، آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند سال اخیر بسیاری از شرکتهای شبکه اجتماعی به پول پاشی برای تولیدکنندگان محتوا مبادرت کرده اند تا آنها را به پلتفرمهای خود جذب کنند و مخاطبان وفادارشان را با خود بیاورند.

یوتیوب اوایل امسال از ایجاد یک صندوق 100 میلیون دلاری برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در سرویس ویدیویی جدید Shorts خبر داده بود که به تازگی از مرحله آزمایشی بتا خارج شده و ماه گذشته در 100 کشور راه اندازی شده است.

این صندوق اکنون فعال شده و یوتیوب اطلاعات بیشتری درباره نحوه پرداخت پول از سوی این صندوق اعلام کرده است.

همان طور که یوتیوب اوایل امسال اعلام کرده بود، این شرکت از هزاران تولیدکننده محتوای واجد شرایط دعوت کرده تا تحت این برنامه که تا پایان سال 2022 ادامه خواهد داشت، پول دریافت کنند.

یوتیوب از 100 دلار تا 10 هزار دلار بر اساس شمار افرادی که کلیپهای ویدیویی Shorts را مشاهده کرده اند و همچنان با توجه به معیارهای دیگر تعامل مخاطبان، به تولیدکنندگان محتوا پول پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب

آغاز پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب