مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 17:002021-08-03سياسي

دلیل توسعه جرم تصرف غیرقانونی اراضی ملی از نگاه دادستان اراک


اگر امروز شاهد توسعه جرم تصرف غیرقانونی اراضی ملی هستیم به این دلیل است که احکام صادر شده و اقدامات پیشگیرانه حقوقی و قضایی در این رابطه در جامعه نمود پیدا نمی کند.

- ایسنا/مرکزی دادستان اراک گفت: اگر امروز شاهد توسعه جرم تصرف غیرقانونی اراضی ملی هستیم به این دلیل است که احکام صادر شده و اقدامات پیشگیرانه حقوقی و قضایی در این رابطه در جامعه نمود پیدا نمی کند.

ربیع اله قربانی سه شنبه 12 مرداد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی، اظهار کرد: در حوزه جلوگیری از تصرف غیرقانونی اراضی ملی زمانی می توان موفق بود که نفرت عمومی از این مسئله ایجاد شود که این موضوع نیازمند فرهنگ سازی گسترده است.

وی افزود: موانعی در زمینه برخورد وجود دارد و در این زمینه باید احکام صادر شده جهت اجرا از سوی دستگاه متولی دنبال شود.

اگر امروز شاهد توسعه جرم تصرف غیرقانونی اراضی ملی هستیم به این دلیل است که احکام صادر شده و اقدامات پیشگیرانه حقوقی و قضایی در این رابطه در جامعه نمود پیدا نمی کند و همین امر باعث سوءاستفاده دیگران و در نتیجه افزایش قیمت املاک و توسعه ساخت و ساز می شود.

دادستان اراک بیان کرد: در بسیاری از احکام صادر شده به دستور دادستانی، تمام خدمات آبرسانی، برق و گاز باید قطع شود، دستگاه مربوطه نیز مکلف به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل توسعه جرم تصرف غیرقانونی اراضی ملی از نگاه دادستان اراک

دلیل توسعه جرم تصرف غیرقانونی اراضی ملی از نگاه دادستان اراک