مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-03پزشكي

عدم رعایت پروتکل ها در ایلام طی 10 روز آینده فاجعه به بار می آورد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز نگرانی از کمبود امکانات تخصصی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی گفت: اکنون همچنین نیاز به امکانات غیرتخصصی نظیر یخچال، - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز نگرانی از کمبود امکانات تخصصی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی گفت: اکنون همچنین نیاز به امکانات غیرتخصصی نظیر یخچال، کولر ، میز و صندلی به صورت امانی از طریق فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی برای تجهیز مراکز تزریق واکسن و نقاهتگاه ها وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به سرعت انتقال کرونا دلتا طی 10 روز آینده در این استان فاجعه به بار می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر جمیل صادقی فر روز سه شنبه در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: اکنون رعایت پروتکل ها به کمترین حد ممکن رسیده و مردم دیگر ترسی از کرونا ندارند و همین مسأله موجب شیوع بالای کرونا شده است.

وی تاکید کرد: استان در این شرایط نیاز به تعطیلی یک هفته ای دارد تا بتواند با اعمال محدودیت ها شرایط را کنترل کند.

وی از رسانه ها خواست: با راه اندازی پویش نه به همراهی بیمار به پرسنل درمان کمک کنند تا دست کم افراد بیشتری در بیمارستان ها به کرونا مبتلا نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت پروتکل ها در ایلام طی 10 روز آینده فاجعه به بار می آورد

عدم رعایت پروتکل ها در ایلام طی 10 روز آینده فاجعه به بار می آورد