مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 15:552021-08-03سياسي

ضرورت تفکیک زباله از مبدا در دستور کار شهرداری ‍ ‎ آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرداری ها طرح تفصیلی مدیریت پسماند را مورد توجه قرار دهند و باید هرچه سریع تر عملیات اجرایی تفکیک زباله از مبدا را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری، آیدین رحمانی در آیین افتتاح نخستین کارخانه بازیافت زباله در شهرستان بوکان اظهار داشت: تفکیک زباله از مبدا یکی از اموراتی است که شهرداری های سطح استان باید هرچه سریع تر آن را عملیاتی کند چرا که عمده زباله های موجود بازیافت نشده و تنها در سایت دفن می شود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین مشکلات پسماند استان، در زمینه تفکیک از مبدا است تصریح  کرد: اگر این مساله از سوی شهرداری های استان اجرایی شود بسیاری از مشکلات مربوط به این حوزه برطرف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مساله فرهنگ سازی مناسب باید در زمینه پسماندهای شهری و روستایی استان انجام شود گفت: برای نخستین بار در استان آذربایجان غربی مکان مشترک دفن زباله برای 2 شهر مهاباد و میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی ایجاد شده است.

وی با تاکید بر تداوم ایجاد مراکز بازیافت زباله در دیگر شهرهای استان نیز ادامه داد: با بهره برداری از نخستین پروژه بازیافت زباله استان در بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تفکیک زباله از مبدا در دستور کار شهرداری ‍ ‎ آذربایجان غربی

ضرورت تفکیک زباله از مبدا در دستور کار شهرداری ‍ ‎ آذربایجان غربی