مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 15:352021-08-03اقتصادي

وضعیت نگران کننده فوتی ها و بستری های کرونایی در مراکز درمانی ساری


وضعیت فوتی ها و تعداد بستری های بیمارستان های شهرستان ساری نگران کننده و انتظار است مردم بیشتر مراعات کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در حاضر هیچ شهر استان مازندران و حتی روستاها مصون از درمان باشند.

وی با اشاره به تعطیلی تمامی تفرجگاه ها، بوستان ها، پارک ها، مراکز گردشگری، تفریحی و طرح های سالم سازی دریا، تالارها و باشگاه های ورزشی اظهار کرد: اصناف و بازاریان خود را موظف به رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در حال حاضر همه شهرهای استان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ظرفیت مراکز درمانی استان تکمیل شده است.

*وضعیت بحرانی کرونا در مازندران سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 502 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد 432 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 2هزار و 378 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 354 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نگران کننده فوتی ها و بستری های کرونایی در مراکز درمانی ساری

وضعیت نگران کننده فوتی ها و بستری های کرونایی در مراکز درمانی ساری