مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 15:002021-08-03سياسي

امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه واکسیناسیون برای تمام اقشار دانشگاهی باشیم


همکاری قابل ستایشی توسط تمام بخش های دانشگاه قم برای افتتاح مرکز جهادی واکسیناسیون دانشگاه قم صورت گرفت تا مرکز مناسبی برای واکسیناسیون در دانشگاه قم مهیا شود.

- رییس دانشگاه قم در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشگاه عنوان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه واکسیناسیون برای تمام اقشار دانشگاهی باشیم ایسنا/قم رییس دانشگاه قم گفت: همکاری قابل ستایشی توسط تمام بخش های دانشگاه قم برای افتتاح مرکز جهادی واکسیناسیون دانشگاه قم صورت گرفت تا مرکز مناسبی برای واکسیناسیون در دانشگاه قم مهیا شود.

  حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز در حاشیه افتتاح این مرکز عنوان کرد: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب دانشگاه قم شد تا با کمک دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت استان قم و استاندار محترم استان قم این مرکز در دانشگاه افتتاح شود.

رییس دانشگاه قم ادامه داد: در حال حاضر بنا بر ابلاغ مراکز ملی و استانی، امکان واکسیناسیون برای اساتید دانشگاه و حوزه فراهم شده است و امیدواریم در آینده نزدیک این امکان برای عموم دانشگاهیان فراهم شود که در موقع مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: همکاران دانشگاه قم در معاونت فرهنگی، معاونت اداری مالی، معاونت دانشجویی و سایر بخش ها کمک های شایانی کردند تا این قسمت در دانشگاه قم افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه واکسیناسیون برای تمام اقشار دانشگاهی باشیم

امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه واکسیناسیون برای تمام اقشار دانشگاهی باشیم