مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-03سياسي

هجمه رسانه ای و تبلیغاتی علیه ایران هر سال پیچیده تر می َشود


یک کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به تأکید رهبر انقلاب درباره ضرورت کار بیشتر در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن، گفت، هجمه رسانه ای و تبلیغی علیه ایران هر سال پیچیده تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حنیف غفاری کارشناس امور سیاسی منطقه ضمن تأکید بر مقابله با جنگ نرم و رسانه ای دشمن، گفت، رفتار دولت های آمریکا چه دموکرات چه جمهوری خواه در خصوص ایران، یکسان است و در عمل فرقی میان آنان نیست.

  این کارشناس سیاسی با بیان اینکه ما در قرن بیست و یکم هستیم و جهان از لحاظ رسانه ای دارای شرایط پیچیده ای است به المیادین گفت، ما در بیش از چهل سال گذشته از انقلاب اسلامی هر سال شاهد هجمه های رسانه ای و تبلیغاتی جدید هستیم و فارغ از این که چه دولتی سر کار هست، هر سال این هجمه ها پیچیده تر می شود و روش های آن مدام به روزرسانی و جدید می شود.

ما در مرحله اول نیازمند رصد هوشمندانه هستیم که مطمئناً ادامه خواهد یافت.

در مرحله دوم باید با این شیوه ها و هجمه های رسانه ای مقابله کنیم.

غفاری در پاسخ به اینکه چه کارهایی باید در جنگ رسانه ای انجام داد گفت، آنطور که مهم و روشن است این است که در جنگ رسانه ای نیازمند هم افزایی هستیم؛ یعنی اگر نیروهای موجود با یکدیگر جمع شوند و یک تصویر واحد را بسازند می توانیم برنامه دشمن را به هم بزنیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه رسانه ای و تبلیغاتی علیه ایران هر سال پیچیده تر می َشود

هجمه رسانه ای و تبلیغاتی علیه ایران هر سال پیچیده تر می َشود