مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-03دانش

عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان نمونه کشوری شد


بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت علوم، عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان توانست در لیست اعضای هیأت علمی نمونه کشور جای گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان توانست در لیست اعضای هیأت علمی نمونه کشور جای گیرد.

بر اساس این ارزیابی، علی خیرالدین استاد ممتاز دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان توانست در جمع 17 عضو هیأت علمی برتر کشور قرار گیرد.

وزارت علوم اعضای هیأت علمی دانشگاه های کشور را بر اساس فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری، اجرایی و فرهنگی اجتماعی مورد ارزیابی قرار داده است و 17 عضو هیأت علمی از دانشگاه های مختلف کشور توانستند امتیازات لازم را بر اساس معیارهای مشخص شده به دست آورند.

علی خیرالدین از اساتید برجسته دانشگاه سمنان و تنها استاد ممتاز استان سمنان است که بیش از 40 سال سابقه تدریس در آموزش عالی دارد.

وی دارای بیش از 20 دانش آموخته دکتری تخصصی و ده ها دانش آموخته کارشناسی ارشد پس از ارتقا به مرتبه استادی است و در مجموع دارای بیش از  12 کتاب تألیفی، بیش از 500 مقاله ISI و علمی- پژوهشی و چندین طرح بین المللی و ملی و ثبت اختراع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان نمونه کشوری شد

عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان نمونه کشوری شد