مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-03بين الملل

بیانیه حزب الله لبنان در سالروز انفجار بندر بیروت


حزب الله لبنان به مناسب سالروز انفجار بندر بیروت در بیانیه ای بر ضرورت پرهیز از بهره برداری سیاسی و نیز ضرورت دست یابی به حقیقت کامل تاکید کرد.

- به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز انفجار بندر بیروت اعلام کرد: در سالروز فاجعه ملی بزرگ انفجار بندر بیروت در چهار آگوست که لبنان و لبنانی ها در برگرفت، مجددا، مراتب همدردی خود را با خانواده های شهیدان عزیز و همه مجروحان که امیدواریم که به نعمت شفای کامل برسند، ابراز می داریم.

حزب الله لبنان مراتب همدردی خود را به همه آسیب دیدگان اعلام کرد.

در این بیانیه حزب الله بر همدلی میان لبنانی ها و همبستگی آنها به منظور عبور از این رنج دردناک تاکید شده است و اینکه اقدام جدی برای دست یابی به حقیقت کامل و شفاف و به دور از بهره برداری سیاسی و تسویه حسابها به عمل آید.

حزب الله تاکید کرد که بهره برداری سیاسی و تسویه حسابها و درگیری های داخلی، در درون خود اهداف خبیث دارد و حقیقت را نادیده می گیرد و مسئولیت ها را تباه و مانع از بازخواست و محاکمه مقصرین و مرتکبین این جنایت شنیع می شود.

در بیانیه حزب الله لبنان از طرفهای قضایی مربوطه خواسته شده است که با این موضوع ملی بزرگ با عنایت و جدیت و مسئولیت پذیری به دور از فشار برخورد کنند و حقایق را با شفافیت برای افکار عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب الله لبنان در سالروز انفجار بندر بیروت

بیانیه حزب الله لبنان در سالروز انفجار بندر بیروت