مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:002021-08-03پزشكي

شهربابک سومین شهرستان در آمار بالای اجرای طرح واکسیناسیون بیماری کرونا در استان


رییس مرکز بهداشت شهرستان شهربابک گفت: شهرستان شهربابک با توجه به استقبال مردم از طرح واکسیناسیون بیماری کرونا، رتبه ی سوم را در اجرای این طرح در استان کرمان را دارد.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز بهداشت شهرستان شهربابک گفت: شهرستان شهربابک با توجه به استقبال مردم از طرح واکسیناسیون بیماری کرونا، رتبه ی سوم را در اجرای این طرح در استان کرمان را دارد.

محمودی صبح امروز دوازدهم مرداد ماه در جلسه ی اضطرای ستاد کرونای شهرستان شهربابک به واسطه افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان، برگزار شد گفت: یکی از دلایل کاهش آمار مرگ و میر در شهرستان، اجرای طرح واکسیناسیون افراد مسن می باشد که خوشبختانه با استقبال مردم، شهرستان شهربابک سومین شهرستان به لحاظ آمار بالای اجرای این طرح در استان، می باشد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان شهربابک در رابطه با آمار تزریق واکسن در شهربابک بیان کرد: تاکنون در حدود 78 درصد از جمعیت افراد بالای 60 سال و 36 درصد از افراد زیر شصت سال که مشمول تزریق واکسن می شدند در این شهرستان واکسیناسیون شده اند و روزانه به این آمار افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شمسی فرماندار شهربابک نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان و کمبود امکانات بیمارستان در مواجهه با افزایش مبتلایان، گفت: مردم باید در جریان آغاز پیک پنجم بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربابک سومین شهرستان در آمار بالای اجرای طرح واکسیناسیون بیماری کرونا در استان

شهربابک سومین شهرستان در آمار بالای اجرای طرح واکسیناسیون بیماری کرونا در استان