مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-03اقتصادي

ساختار ادارات پیشوا با توجه به جمعیت شهر باشد اصلاح شود


فرماندار پیشوا از احداث ساختمان فرمانداری این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: ساختار ادارات پیشوا با توجه به جمعیت شهر باشد اصلاح شود.

- ، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی پیشوا که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: با توجه به پیشران های اقتصادی شهرستان در حوزه های کشاورزی و دامپروری، توجه به این ظرفیت ها می تواند منطقه را تقویت و توسعه ببخشد.

حسینی گفت: با گذشت 10 سال از شهرستان شدن پیشوا نیازمند اصلاح ساختار ادارات هستیم که با توجه به انتظارات و مطالبات مردم و همچنین افزایش مهاجرت و جمعیت، ضروری است این ساختار به روزرسانی و امکانات و منابع انسانی مورد نیاز دستگاه ها تأمین شود.

وی بیان داشت: طی سال های 97 و 98 با روند رو به رشدی در بحث اعتبارات و تخصیص آن روبرو بودیم ولی در حوزه جذب اعتبارات نیازمند اهتمام و پیگیری جدی دستگاه های اجرایی هستیم.

فرماندار پیشوا افزود: پروژه های روستایی، حوزه راه، ورزش از جمله راه دسترسی، انشعابات و روشنایی استادیوم ورزشی، بیمارستان، احداث مجتمع فرهنگی هنری، مطالعات و احداث پایگاه میراث فرهنگی در قلعه ایرج، احداث سایت اداری و ساختمان اداری فرمانداری از جمله پروژه های مهم شهرستان بوده و پیگیری های زیادی در این راستا صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار ادارات پیشوا با توجه به جمعیت شهر باشد اصلاح شود

ساختار ادارات پیشوا با توجه به جمعیت شهر باشد اصلاح شود